Výlet spojený s přírodou

9. září 2017 v 1:10 | spojenisprirodou |  Zážitky
Po dlouhé době jsem se vydala podívat po okolí Moravy a jsem za to ráda. Mám ráda turistiku,ale ne vždy se zadaří si tímto způsobem užít. Jezdím na koncerty oblíbených metalových a rockových skupin, na festivaly, ale to je zas jiný relax. A tak mě přítel překvapil tím, že se pojedem podívat do Mikulova, kde jsem byla naposledy v dětství.

Hned ráno svítilo sluníčko za což jsem byla ráda, ale nebylo horko a ani zima. Prostě tak akorát na výlet. Dorazily jsme vlakem do Mikulova a než jsme navštívily Svatý kopeček, prošli jsme se po městečku a podívaly se i na zámek.

Ze zámku jsme se vydali na Svatý kopeček. Pro přítele to už byla dřina procházka do kopce a tak šel rychleji než já, jen proto, aby už byl na kopečku . Já se cestou kochala přírodou a bylo mě moc dobře. V mém nitru byl klid a spokojenost. Dlouho jsem toto nezažila. Jak už jsem se blížila na kopeček začal si vítr se mnou hrát. Nevadil mi, spíš jsem ho uvítala, vanul jen tak jemně a sluníčko se sem tam schovávalo za oblaky.

Došla jsem na Svatý kopeček kde už přítel čekal a rozhlížel se kolem. Myslím, že se taky kochal. A tak jsme se podívaly na Kapli sv. Šebestiána a zvonici a šli si sednout na lavečku. Pozorovaly jsme oba tu nádheru kolem, chvilku jsme si vykládaly a pak už jen mlčeli a kochaly se dál. Dobrou hodinu ne-li více jsem v sobě cítila takovou harmonii, že se mě ani mluvit nechtělo. Cítila jsem to tak i u přítele, který po té dlouhé mlčenlivosti řekl: "mě je tak dobře, že se mě ani mluvit nechce". Ještě chvíli jsme si vykládaly a pak šli zpět do městečka. Cestou na vlak domů jsme se zastavily na zmrzlinu, mám ráda jakoukoliv, ale Jugoslávskou prostě miluji.

A tak jsem se spojila sama se sebou a s přírodou. Pro mě to byl celkově zvláštní den. Jako bych našla něco v sobě, co jsem celou dobu hledala. Harmonii, klid a lásku. Nyní vím, že je pro mě důležíté spojení s přírodou a mám ráda cestování. Říkám si, že se budu snažit více se takovému vnitřnímu klidu věnovat tím, že si udělám radost výletováním. Ať je to v přírodě nebo co mám ještě ráda. A na to jsem došla prosím,až teď.

1 člověk ohodnotil tento článek.